مهد کودک دو ستاره شازده کوچولو
 
 
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : شازده کوچولو

 مرکز پیش دبستانی و مهد کودک خصوصی

شازده کوچولو

 

با امتیاز رسمی از اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

پدر و مادر گرامی

      برای مهد کودک شازده کوچولو موجب افتخار است که مسئولیت پرورش نوآموزعزیز ............................................................... را بر عهده می گیرد. امیدواریم در پناه الطاف الهی و همکاری شما اولیاء محترم محیطی توام با حسن نیت متقابل ایجاد کرده تا بتوانیم گامهای موثری در جهت اعتلای علمی و پرورشی نوگلان عزیزمان برداریم.

خواهشمندیم در انجام امور ذیل متعهدانه ما را یاری فرمایید :

1. ساعات کار مهد کودک از 7 تا 14 می باشد. خواهشمند است کوکان راس ساعت تعیین شده در مهد حضور یابند تا از برنامه آموزشی عقب نمانند.

2. خواهشمند است غیبت کودک خود را در اسرع وقت به مدیر مهد کودک اطلاع دهید و در صورت بیمار شدن کودک  جهت پیشگیری از شیوع بیماری تا بهبودی کامل از آوردن کودک خود به مهد کودک خوداری فرمایید.

3. جهت آموزش نظم و ترتیب، فرزندتان را مقید به پوشیدن لباس فرم نمایید.

4. تحویل کودک به افرادی غیر ازپدر و مادر فقط با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.

5. در صورت تغییر شماره تلفن محل سکونت یا محل کار شماره و آدرس جدید را با مهد کودک اطلاع دهید.

6.استفاده از وسایل زینتی  مانند گوشواره،گردنبند و انگشتر در مهد کودک جهت مسائل ایمنی و امنیتی ممنوع است و مهد کودک در قبال گم شدن وسایل یاد شده هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

7. مهد کودک در حفاظت از اسباب بازیهایی که توصیه نشده ، هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

8. از آوردن تنقلات از جمله چیپس،پفک،لواشک و....جدا خوداری فرمایید.

9. تغذیه و میوه کودک را در ظرف درب دار و ضرورتا استیل قرار داده تا از آلوده شدن و خراب شدن جلوگیری شود،ضمنا از گذشتن پسته،گردو،فندق و بادام با پوست خوداری فرمایید.

10.  در خصوص تغذیه مشترک با برنامه غذایی مهد کودک هماهنگ باشید چرا که کودکان به آنچه که دیگران مصرف    می کنند خیلی حساسند.

11.  از آوردن هر گونه کادو و هدیه برای فرزندتان به مهد کودک جدا خودداری کنید.

12.  خواهشمند است آموزش پیش دبستانی را جدی بگیرید و از غیبت های مکرر کودک جلوگیری نمایید.

13.  گواهینامه پایان دوره آمادگی که قبلا توسط مهد کودک تهیه شده است ،فقط به کودکانی داده می شود که تمام سال تحصیلی (تا پایان خرداد) رادر کلاس آمادگی 2 حضور داشته باشند.

14.  چون مهد کودک با دریافت شهریه ،هزینه های خود را تامین می کند،خواهشمند است شهریه فرزند خود راحداکثرتا پنجم هرماه پرداخت نمایید.

15.  در صورتی که اولیاء کودکی پس از ثبت نام به هر دلیلی از آوردن کودک به مهد منصرف شوند،اگر کودک کمتر از یک هفته از خدمات مهد استفاده کرده باشد، نصف شهریهو اکر بیش از یک هفته استفاده کرده باشد شهریه به صورت کامل محاسبه می شود.

16.  کودکی که تا پایان اردیبهشت از خدمات مهد کودک استفاده نماید، اگر خردادماه از آمدن به مهد منصرف شود بایستی شهریه این ماه (خرداد) را به طور کامل پرداخت نماید.

17.  تعطیلات مهد کودک تابع تقویم و تعطیلات رسمی کشوراست و شهریه کودک برای این ایام  از جمله فروردین ماه به طور کامل لحاظ می گردد.

18.  حتی الامکان برای پرداخت شهریه و دیگر هزینه های مهد ازپایانه فروشمستقر در مهد کودک استفاده نمایید.ضمنا شهریه مهر ماه به صورت نقدی حداکثر تا پانزدهم مهر دریافت می گردد.

 

روشهای پرداخت شهریه:

- پرداخت از طریق پایانه فروش مستقر در مهد کودک با استفاده از کلیه کارتهای عضو شتاب

- پرداخت شهریه طی سه فقره چک

- پرداخت شهریه از طریق انتقال کارت به کارت به شماره کارت6104337046069538 بانک ملت و شماره کارت6037701058315679 بانک کشاورزی به نام یگانه ملازاده و تحویل رسید پرداخت به مدیریت مهد کودک

شماره های تماس مهد کودک :   

   7227476   ـ  09159367006   

  شماره پیامک مهد کودک : 

  09358457476 

 

 

   

 

 

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهد کودک (( دو ستاره )) شازده کوچولو و آدرس shkocholo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 91322
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1